E-learning médical
oct11

E-learning médical

Présentation, chiffres et premier bilan un an après sa création de l’IMCAS Academy, première plateforme web dédiée au E-learning médical des dermatologues, chirurgiens plasticiens et médecins spécialisés dans les traitements esthétiques.

Read More
Réseaux sociaux & E-réputation
sept07

Réseaux sociaux & E-réputation

Thomas JOSSE révèle quelques règles stratégiques à suivre pour développer sa patientèle, rentabiliser ses investissements et maitriser son image grâce aux médias sociaux et les avantages à s’entourer d’un community manager.

Read More
Déontologie Médicale sur le Web
mai09

Déontologie Médicale sur le Web

Karine MAZUIR, à la tête de l’agence Karma Santé dédiée au secteur de la médecine et des professions médicales, redéfinit les fondements d’une communication médicale éthique, globale et pertinente, pensée dans l’intérêt des patients, des praticiens et de leur relation mutuelle.

Read More
Working with beauty bloggers
oct13

Working with beauty bloggers

Currently in the UK, it is estimated there are 750,000 beauty bloggers. Antonia Mariconda explains how medical aesthetic professionals haven’t tapped into the power of beauty bloggers and how they can benefit your business, profile or brand

Read More
Showcase your clinic
mai03

Showcase your clinic

Using video content on your website is the ideal way to engage prospective clients, improve your Google rankings and build trust. George and Will Cotterhill explain why it is the marketing choice for the future

Read More
Secrets to a successful blog
mar11

Secrets to a successful blog

A blog can be a useful addition to your website, providing users with relevant and up-to-date information and building trust with potential clients. John Castro explains how blogging can help your business grow

Read More